REGULAMIN FORUM - ILUMINACI GPW.

Administracja, Help Desk, Regulamin, Polityka Prywatności, Ogłoszenia itp.
admin
Site Admin
Posty: 11
Rejestracja: 16 lutego 2018, 15:48

REGULAMIN FORUM - ILUMINACI GPW.

Post autor: admin » 03 marca 2018, 19:22

1/. Adres FORUM: www.iluminacigpw.pl/

1.1/. Aby uzyskać dostęp do Forum ILUMINACI GPW należy się zarejestrować. Rejestracja jest bezpłatna. Przed przystąpieniem do Rejestracji, proszę zapoznać się z niniejszym Regulaminem i Polityką Prywatności.

2/. Celem Forum jest wzajemna edukacja i poszerzanie wiedzy z zakresu inwestycji na rynku finansowym, ze szczególnym uwzględnieniem GPW w Warszawie.

3/. Wszystkie prezentowane na Forum informacje są prywatnymi opiniami Autorów i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715). W związku z powyższym Administracja Forum oraz Autorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podejmowane na podstawie treści zamieszczonych na Forum.

3.1/. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez Członków Forum.

3.2/. Każdy Członek Forum podejmuje decyzje inwestycyjne na własną odpowiedzialność.

4/. Katalogi i poszczególne Tematy w Katalogach zakłada Administracja Forum i osoby mające do tego uprawnienia.

4.1/. Jeśli jest potrzeba założenia nowego Katalogu lub Tematu prosimy o kontakt z Administracją.

4.2/. ZANIM: Poprosisz/zaproponujesz założenie nowego Katalogu lub Tematu, SPRAWDŹ czy nie został już założony i czy nie toczy się już na ten temat dyskusja.

4.3/. Na Forum istnieje możliwość publikowania własnych portfeli przez Członków Forum. W przypadku chęci publikowania własnego portfela prosimy o kontakt z Administracją w celu utworzenia odpowiedniego Tematu.

5/. Konkretne propozycje i prośby, dotyczące Analizy Technicznej konkretnych instrumentów finansowych, na których temat dyskutujemy na Forum, wpisujemy w Katalogu Hyde Park, Temat temu poświęcony to „Propozycje / prośby AT” .

5.1/ Każdy z Forumowiczów może zamieszczać Prośby / propozycje AT jak i publikować własne AT.

5.2/ Kolejność zgłaszanych próśb nie zobowiązuje do jej przestrzegania przy publikowaniu analiz.

5.3/ W szczególnych przypadkach będą publikowane AT instrumentów nie zgłaszanych przez Członków Forum, jeśli znajdują się w ciekawym miejscu z punktu widzenia Analizy Technicznej.

6/. Dozwolone jest umieszczanie na Forum wszelkich informacji związanych z toczącymi się tu dyskusjami. Prosimy o umieszczenie tytułu i krótkiego opisu oraz linku do informacji. Umieszczamy tylko informacje do których dostęp jest powszechny i nie jest obarczony koniecznością wykupienia abonamentu, czy ograniczony w inny sposób. Import CAŁEJ treści, a w szczególności bez podania jego źródła, może narazić osobę publikująca takie treści na odpowiedzialność w świetle obowiązującego prawa.

6.1/. Zabronione jest umieszczanie treści chronionych prawnie, w szczególności analiz płatnych, treści skierowanych do zamkniętego grona np. klientów biur maklerskich, członków zamkniętych for, czy portali. Takie działania mogą narazić osobę publikująca na odpowiedzialność karną.

7/. Zabronione jest umieszczanie przez Członków Forum treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc. Zabronione jest także umieszczanie przez Członków Forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, oraz treści powszechnie uważanych za społecznie niewłaściwe.

8/. Tematy polityczne ze względu na towarzyszące im emocje są niedozwolone. Wyjątek stanowią tylko przypadki w których polityka ma bezpośredni wpływ na giełdę i bezpośredni związek z giełdą. W takich przypadkach prosimy się ograniczyć do przekazania suchych faktów. Bezwzględnie prosimy o pominięcie własnych odczuci i sympatii.

9/. Dozwolone jest eksportowanie publikowanych tu analiz ( o ile autor wyrazi na to zgodę ) na inne fora, portale, blogi, własne portale itp, ALE TYLKO ICH CZĘŚCI, zamieszczając dodatkowo link do pełnej analizy, lub link prowadzący do Forum. Można to czynić we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność ( większość for i portali nie akceptuje takich zachowań ).

10/. Zabronione jest prowadzenie działalności komercyjnej przez osoby i podmioty taką działalność prowadzące, jak i prowadzenie jakiejkolwiek działalności marketingowej na ich rzecz.

11/.Forum nie ma na celu KNEBLOWANIA swoich Członków jak to się dzieje w innych miejscach poświęconych tego typu dyskusjom, szczególnie tych gdzie pobierana jest opłata abonamentowa. Dozwolone jest dzielenie się informacjami i wymiana poglądów na temat w/w grup, portali, grup dyskusyjnych, programów, stron internetowych, jak i wszelkich tego typu miejsc skupiających inwestorów i służących do poszerzania wiedzy, o ile nie ma to znamion celowego marketingu i działalności komercyjnej, a autor w swojej opinii stara się być obiektywny. Ostateczna ocena treści należy do Administratorów i Moderatorów.

12/. Wymagana jest kultura osobista i szacunek wobec innych Członków Forum. Administracja nie ma obowiązku dociekania i rozstrzygania, w przypadku awantur, który z adwersarzy został sprowokowany, a który był prowokatorem. W szczególnie rażących przypadkach, osoby uczestniczące w tego typu zajściach zostaną wykluczone z naszej społeczności.

12.1/. Kwestią czasu jest, gdy w miarę rozrastania się Forum, będą się zdarzać próby zdestabilizowania pracy na Forum i zakłócenia panującej tu atmosfery. Do eskalacji takich zachowań potrzeba jednak dwóch chętnych stron, pamiętajcie o tym. Należy także mieć na uwadze i to, że aktywne uczestnictwo w takich ekscesach rodzi szansę, że osoby Was obserwujące mogą nie odróżnić prowokatora od prowokowanego, a Moderatorzy i Administracja może nie mieć czasu i chęci odróżniania jednych od drugich.

12.2/. Forum powstało dla Was. Każdy jest odpowiedzialny za jego funkcjonowanie. Przebywając na Forum pamiętajcie „ Jeśli nie wiesz, jak należy się w jakiejś sytuacji zachować, na wszelki wypadek zachowuj się przyzwoicie” Antoni Słonimski.

13/. W przypadku łamania Regulaminu, Administracja prosi o informowanie innych Członków Forum, o panujących to zasadach. W przypadkach gdy niezbędna jest interwencja Administracji prosimy o kontakt z jednym z Administratorów czy Moderatorów.

14/.Założyciel Forum, Administratorzy i Moderatorzy dziękują za zapoznanie się z Regulaminem i zachęcają do informowania innych Członków Grupy o zasadach tu zawartych ( jeśli zaistnieje taka konieczność ).

15/. Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy które są niezgodne z Regulaminem i/lub ogólnie przyjętymi zasadami oraz obowiązującym prawem.

16/. Na koniec prosimy o wyrozumiałość. Założyciel Forum, Administratorzy oraz Moderatorzy, pracują na rzecz Forum na zasadach Czynu Społecznego, poświęcają swój prywatny czas. Dlatego też opóźnienia, czy wręcz brak odpowiedzi, prosimy nie taktować jako wyniku złej woli i ignorowania.

17/. Przynależność do Forum i przebywanie na nim, jest jednoznaczne z AKCEPTOWANIEM REGULAMINU FORUM w całości.

18.1/. Członków FORUM, którzy nie akceptują Regulaminu w całości lub którejkolwiek z jego części, prosimy o opuszczenie naszego Forum.

19/. Rejestrując się na witrynie „ILUMINACI GWP”, zwanej dalej „my”, ”nas”, „nasza”, „ILUMINACI GWP”, „https://www.iluminacigpw.pl”, akceptujesz wyszczególnione poniżej postanowienia. Jeśli ich nie akceptujesz, opuść to miejsce, naciskając przycisk „Nie akceptuję”. Administracja witryny „ILUMINACI GWP” ma prawo w dowolnym czasie zmienić poniższe postanowienia, informując cię o zmianach, niemniej wskazane jest, aby użytkownicy sami regularnie zaglądali do tego regulaminu. Korzystanie z witryny „ILUMINACI GWP” po zmianach regulaminu oznacza, że akceptujesz te zmiany ze wszelkimi konsekwencjami prawnymi.

20/. Nasze fora zwane też „one”, „ich”, „je”, „phpBB software”, „www.phpbb.com”, „phpBB Limited”, „phpBB Teams” działają w oparciu o oprogramowanie wykorzystujące technologię phpBB, która jest środowiskiem typu witryny (bulletin board), wydane na licencji „GNU General Public License v2” zwanej też „GPL”. Oprogramowanie jest dostępne do pobrania ze strony www.phpbb.com. Oprogramowanie phpBB tylko ułatwia dyskusje przez internet, a jego autorzy nie kontrolują tekstów zamieszczanych w internecie za jego pomocą. Więcej informacji o phpBB można znaleźć na stronie https://www.phpbb.com/.

21/. Akceptujesz zakaz publikowania wypowiedzi o charakterze obraźliwym, oszczerczym, propagującym treści niezgodne z polskim prawem lub naruszającym cudze prawa autorskie i dobra osobiste. Naruszenie tego zakazu może skutkować dla ciebie całkowitym zablokowaniem dostępu do tej witryny, a twój dostawca internetu zostanie powiadomiony o twoim niewłaściwym zachowaniu. Wyrażasz zgodę na to, że „iluminaci GWP” może w każdej chwili usunąć, zmienić, przenieść lub zamknąć każdy twój temat, post. Wyrażasz zgodę na zapisywanie wszystkich podanych przez ciebie informacji w naszej bazie danych. Informacje te nie będą przekazywane nikomu bez twojej zgody, ale ani „ILUMINACI GWP”, ani phpBB nie ponosi odpowiedzialności za włamania do witryny, podczas których może dojść do kradzieży danych.

Administracja Forum – ILUMINACI GPW.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość